sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Hei, mää oon Aku!

Tarkemmin sanottuna Reettan Kennelin Bestman, syntynyt äitienpäivänä 11.5.2014 Ylöjärven Viljakkalassa.

Mulla on neljä siskoa, äiti Malla ja iskä Bono. Ja mää oon pentueen ainoa Musta-Rudolf, vaikka kaikki siskot on ihan punapartoja. Ja me ollaan kaikki ihan parhaita eli Best-jotain :)

Olen vielä kasvamassa mun äitin ja siskojen kanssa Ylöjärvellä, mutta heinäkuussa pääsen sitten kotikotiin, Mäntsälään. Siellä mua odottaa iso talo, iso piha ja ihmisperhe.

Tänään olen tasan 5 viikkoa. Mäntsälän ihmisperhe kävi mua katsomassa ja toi mulle tuliaisiksi pienen sinisen pyyhkeen, jossa on hirmuisesti tuoksuja mun tulevasta kodista ja perheestä. Menen ihan sekaisin kaikista niistä uusista hajuista, nuuuuuh!



Kauheesti mua väsytti tänään, kun on käynyt niin paljon vieraita. Mut herätettiinkin kesken unien, haukotti ihan hirveästi.




Lopulta mun oli ihan pakko livahtaa takaisin siskonpetiin nukkumaan...





Sitten kun pääsen kotiin, pääsette seuraamaan mun tassuttelua ja seikkailuja tästä blogista.


Tervetuloa kaikki uudet kamut, hihii!


7 kommenttia:

  1. Suloinen Aku <3 Tervetuloa blogikamuksi ja onnea sulle ja uudelle perheellesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kahden viikon päästä olen jo uudessa kodissa, jännää...sitten kertoilen taas lisää seikkailuistani :) Hyvää kesää! t. Aku

      Poista
  2. Oot kyllä niin suloinen, Aku!!! <3 Tervetuloa blogistaniaan meidänkin puolestamme! Onnea sulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elli! Maailma on niin suuri ja ihmeellinen, kyllä tässä riittää seikkailuja ja kerrottavaa loppuelämäksi :) Hyvää kesää! t. Aku

      Poista
  3. Kyllä mäyriäisten pennut ovat niin söpöjä. Voi että. Tervetuloa blogistaniaan ja onnea Akulle ja perheelle, M-L ja Ossi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Ossi ja Marja-Leena! Kiitos, onnea tarvitaan aina :) Pari viikkoa enää, ja Aku tulee kotiin, jipiii! Kertoilemme sitten lisää kuulumisia. Hyvää kesää, toivottavasti tämä tästä vähän lämpenisi. t. Sari ja Aku

      Poista
  4. Hei Aku :) Oletpa oikein söpöläinen, jokos olet uudessa kodissa?
    Tervetuloa blogikamuksi ja onnea uuteen kotiin :)

    VastaaPoista