maanantai 3. marraskuuta 2014

Reissaamista ja sylkyttelyä

Moikka!

Mää oon näinä päivinä 6 kk. Tarkalleen ottaen 11.11. Hieno päivämäärä, eiks vaa?
Mun elämään mahtuu isoja asioita sitten viime kerran...mitäs niitä nyt onkaan. Niin!

Olin reissussa mun mummilla ja tapasin mun serkun Vilin. Apua se on kissa!!



Auttelin mummia keittiöhommissa ja pappaa takan lämmityksessä. Kiirettä piti.



Kävin shoppailemassa...


Viime päivinä mää oon vaan keskittyny kasvattamaan uusia kulmahampaita. Äiti käytti mut lääkärissäkin, ja siellä yks täti työnsi sormensa mun suuhun. Mää en ollenkaan tykänny semmosesta ja yritin silleen vaivihkaa kertoo sille, että nyt pois ne nakit mun suusta. Äiti väittää, että mä yritin purra sitä tätiä, mut eihän se nyt pidä paikkaansa!

Viime viikonloppuna mun vanhat alakulmurit putos pois. Ja nyt ootellaan, että yläpuoleltakin putoo. Äiti sanoo, että sitten vois ootella hammaskeijua. Mikä ihme sekin on? Tuokohan se jotain herkkua?

Mää oon saanu myös uuden villapaidan. Naamasta voitte kattoo, mitä mää sitä tykkään:



Tässä mää oon äitin sylkyssä. Henna-sisko räpsi meistä kuvia.  Mää en oikeen viihdy sylissä, mutta äitin sylissä on hyvä olla. Ainakin vähän aikaa ja joskus :) <3




Ja arvaattekos, mitä mää kuulin tänään? Mää saan koiraserkkuja!
Mutta niistä kerron enemmän seuraavalla kerralla :)

t. Aku-reissukoira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti